The ثبت برند تجاري Diaries

Wiki Article

شخص حقوقی: کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد) ،کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)، کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد).

لینک مذکور، نشانی اینترنتی کارت دیجیتال واکسن شما است و نهایتا یک روز پس از ثبت‌نام به متقاضی پیامک می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت شرکت امروزه رشد جمعیت، ایجاد نیازمندی های جدید و توسعه کسب و کار ها باعث افزایش نرخ معاملات و امور تجاری شده است. افراد و شرکت های زیادی هستند که کالا یا خدمات مورد نیاز ما را ارئه می دهند اما انتخاب آن ها باید با دقت زیادی صورت گیرد.

دانلود فیلم جدید • دانلود آهنگ جدید • دانلود ریمیکس شاد • خرید بک لینک • دانلود فیلم ایرانی • دانلود فیلم هندی • دانلود فیلم • دانلود سریال جزیره

فیروزآبادی: دیگر نمی‌توان قوانین فضای مجازی را پشت درهای بسته نوشت

همچنین موفق به دریافت تندیس بلورین واحد برتر تحقیق و توسعه کشور گردید.

به تازگی موفق به درست کردن دستگاهی که مخصوص کوره های آخر پزی بوده شدم و در مرحله ثبت اختراع می باشم.می خواستم اگه امکان داره کمکم کنید که آیا میتونم داخل اتریش اختراع ام را به ثبت برسانم (اگه میتونم مراحلش به چه صورته) یا به وسیله ثبت اختراع مهاجرت کنم

فواید شگفت انگیز روغن آرگان برای سلامتی و زیبایی پوست و مو

در مرحله بعدی، کارشناسان اداره ثبت، بخش ثبت علائم تجاری، مدارک را بررسی کرده و نتیجه را اعلام می‌کنند که یا درخواست متقاضی رد و یا پذیرفته می‌شود.

در صورتی که در مورد موارد فوق سوالی دارید و یا می خواهید از مشاوره کارشناسان حقوقی بهره‌‌مند شوید، کارشناسان مجرب حقوقی وینداد read more با داشتن سوابق درخشان آماده ارائه مشاوره به شما در زمینه ثبت علامت تجاری می‌باشند.

واکسیناسیون کرونا در ایران از بهمن ۹۹ آغاز شد اما روند واکسیناسیون در ماه‌های ابتدایی کند پیش می‌رفت. تا روز آغاز به کار دولت جدید، یعنی ۱۲ مردادماه، ۱۳٫۵ میلیون دوز واکسن کووید ۱۹ در کشور تزریق شده بود که حدود ۱۱ میلیون آن مربوط به دوز اول بود.

یک علامت تجاری (برند) برحسب ضوابط و آئین‌نامه‌های اداره ثبت شرکت‌ها (بخش علائم و اختراعات) به ثبت قانونی و رسمی می‌رسد.

به طور کلی علائم تجاری از طریق به رسمیت شناختن کالا یا خدمات خاص و در برداشتن منافع مالی در سطح جهان موجب ارتقای کارآفرینی می‌گردد.

Report this wiki page